Samen voor een gezonde balans
Eenvoudig raadplegen van informatie via onze persoonlijke dashboards.
Personeels- en salarisadministratie bij Concent
De dienstverlening voor wat de personeels- en salarisadministratie betreft is gericht op het aanbieden van een modern ERP-systeem aan de hand waarvan bij opdrachtgever werkzame medewerkers eenvoudig declaraties en mutaties kunnen aanbieden en informatie via persoonlijke dashboards kunnen raadplegen. Zij kunnen rechtstreeks contact leggen met eigen vaste contactpersonen (met ook vaste vervangers). De medewerkers van Concent hebben een gemiddelde diensttijd van ongeveer 10 jaar. Dat betekent dat collega’s beschikken over veel kennis.
Digitale workflows
Binnen de personeels- en salarisadministratie verwerken wij geautomatiseerd mutaties binnen een proces dat start met instroom, verloopt via doorstroom naar uitstroom. Concent maakt daarbij gebruik van digitale workflows. Dit werkt efficiënt en vergroot de kwaliteit van de uiteindelijke verwerking.
Persoonlijke dashboards en autorisatie
Gebruikers kunnen ontwikkelingen van formatie ten opzichte van het hen toegekende budget online volgen via eigen persoonlijke dashboards. De manier van werken en de hierbij gebruikte systemen voldoen in hoge mate aan de verplichtingen die daar, onder andere door de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming), aan worden gesteld. Hieronder valt ook een actief autorisatiebeleid waarbij de opdrachtgever bepaalt welke personen vanuit welke functie welke mutaties mogen indienen en/of informatie mogen raadplegen.
Uitbreidmogelijkheden
Het ERP-systeem kan afhankelijk van de wensen van de klant op regiebasis worden uitgebreid naar eigen organisatiewensen. Voor inbouw van aanvullende ERP-functionaliteit kunnen organisaties binnen de dienstverlening gebruik maken van een samenwerkingsrelatie die Concent met een IT-partner heeft.
Alles digitaal beschikbaar
Binnen de scope van de dienstverlening zijn onder andere de persoonlijke pagina en ook de schoolkaart belangrijk. Deze zijn in een beveiligde omgeving via two-factor authenticatie digitaal te raadplegen. Hierop kunnen budgethouders hun HR-administratie actueel volgen en kunnen zij onder andere de onderstaande informatie raadplegen:
- Ontwikkeling formatie in fte en euro’s
- HR-kengetallen
- Verzuimstatistieken
- Afwezigheid en vervangingen van medewerkers
- Signaleringen t.b.v. diensttijd en ketenregeling
Contact met derden
Medewerkers van Concent onderhouden contact met derden (UWV, ABP, Loyalis, DUO, Vervangingsfonds, Participatiefonds, Risicofonds, Accountant, Belastingdienst, et cetera) en zijn een vraagbaak over cao en wet- en regelgeving.
Benieuwd naar meer?
Wil je meer weten over de financiële administratie van Concent? Neem Contact met ons op!